Minőségpolitika

A Panoráma Tourist Kft. minőségpolitikája

 

A Panoráma Tourist Kft vezetősége felismerte, hogy üzleti sikereinek záloga az elégedett vevő. Cégünk hosszú távú célja, hogy megrendelőink felismerjék és érzékeljék cégünk által nyújtott megbízható minőséget, és ez által piaci részesedésünket megtartsuk, illetve a lehetőségekhez képest növeljük. Ezen célkitűzések érdekében a vállalkozás minden tevékenységét, üzleti folyamatát egy olyan rendszerbe foglaltuk, amelynek alapvető célja a vevők, megrendelők, partnerek igényeinek a piaci viszonyokhoz mérten legmagasabb színvonalú kielégítése. A hosszú távú érdekeink szerint a következő szempontok szerint irányítjuk a vállalkozást;

üzleti folyamataink működését folyamatosan mérjük és értékeljük a vevői megelégedettség fokozásának érdekében.
a folyamatok mérését szolgáló mutatók alapján időről-időre minőségcélokat tűzünk ki, amelyek teljesülését nyomon követjük.
gondoskodunk jól képzett munkatársaink tudatos munkavégzéséről és folyamatos továbbképzéséről.
a szükséges erőforrások biztosítására a képződött eredmény egy részét tulajdonosaink és vevőink érdekei szerint folyamatosan beruházzuk.
gondosan járunk el partnereink, alvállalkozóink kiválasztásakor, hogy vevőink érdekei az ő teljesítésük által se sérüljenek.

Az elkötelezettségünk bizonyítékaként vállalkozásunk működését tanúsíttatjuk az ISO 9001:2009 nemzetközi minőségirányítási szabvány követelményei alapján mindezzel szolgálva a tulajdonosok, az alkalmazottak anyagi biztonságát és gyarapodását, valamint a társaság hosszú távú működését, folyamatos, arányos fejlődését.

 Szolnok, 2014 január 02.                                          Ügyvezető igazgató